Керівник учнівського самоврядування

                    Яковенко Тетяна Валентинівна


       Нормативно-правове забезпечення роботи учнівського самоврядування

Міжнародні документи

1.     Декларація прав дитини, проголошена Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20.11.1959 р.

2.     Конвенція про права дитини, прийнята та відкрита для підпи­сання, ратифікації та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї ООН 20.11.1989 p.; ратифікована в Україні 21.02.1990 р.

3.     Підсумковий документ Спеціальної Сесії Генеральної Асамблеї ООН «Світ, сприятливий для життя дітей» (травень 2002 p., Нью-Йорк)

Національні документи

1.     Конституція України.

2.     Закон України від 05.02.1993 р. № 2998-ХІІ «Про сприяння со­ціальному становленню та розвитку молоді».

3.     Закон України від 21.06.2001 р. № 2558:Ш «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю».

4.     Закон України від 01.12.1998 р. № 281-XIV «Про молодіжні та дитячі громадські організації».

5.     Закон України від 26.04.2001 р. № 2402-Ш «Про охорону дитин­ства». 

6.     Указ Президента України від 29.03.2001 р. № 221 «Про додаткові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики».   

7.      Указ Президента України від 23.06.2001 р. № 467 «Про додаткові заходи щодо вдосконалення соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями».

8.      Закон України від 22.06.2000 р. № 1841-ІП «Про позашкільну освіту».

9.      Концепція загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на 2006-2016 роки» (затверджено розпорядженням КМУ від 22.04.2006 р. № 229-р).

Основні напрямки діяльності міністерств такі:

1. Міністерство освіти та внутрішніх справ:

·        здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

·        організовує консультаційну допомогу з предметів;

·        бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

·        контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

·        веде боротьбу з пропусками уроків.

·         контролює дисципліну та порядок, відвідування учнями школи;

·        коригує поведінку учнів, що порушують внутрішкільний контроль;

·        призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

·        контролює дотримання учнями Статуту школи .         

3. Міністерство культури та дозвілля:

·        організовує естетичне виховання учнів;

·        пропагує здоровий спосіб життя;

·        організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, спортивно-оздоровчих заходів, оглядів конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів.

4. Міністерство інформації:

·        забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності;

·        проводить книжкові місячники, тижні, бібліотечні години;

·        готує випуск інформаційних стіннівок;

·        висвітлює інформацію в шкільній газеті «Блискавка».

5. Міністерство екології та краєзнвста:

·        охороняє довкілля;

·        контролює стан чергування;

·        організовує учнів  до участі в акціях;

·        організовує проведення трудових операцій.

6. Міністерство фізкультури та спорту:

·        формує в учнів здоровий спосіб життя;

·        організовує проведення спортивних свят, змагань;

 

·        веде облік відвідування учнями спортивних секцій.



КЕРІВНИЙ СКЛАД УЧНІВСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ ЯЦЬКІВСЬКОГО НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»

Назва органу: Шкільна держава

Президент учнівського парламенту – Яковенко Діана

Прем’єр міністр – Сальник Софія

Секретар – Яковенко Яна

Девіз: Слався наша рідна школа

Назва навчального закладу

ПІБ координатора (повністю)

Моб. Тел..

Робочий тел.

Електронна пошта

Яцьківський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»

Яковенко Тетяна Валентинівна

(063) 8074113

044(71) 4-46-25

miss-yakovenko86@ukr.net


                 Статут учнівського самоврядування  

                                Яцьківського НВК

Учнівський парламент

Правління учнівського самоврядування, від імені учнів, виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини – учня, та гідних умов її життя, піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування в школі, прагнучи розвивати і зміцнювати демократію у суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування школи. 

Статут 1

Розділ 1

Загальні засади

Стаття 1

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.     

Стаття 2

Учнівське самоврядування є організацією, що складається з людей , створена людьми і для людей, а учні є людьми!

Стаття 3

       Символами учнівського самоврядування школи повинні бути: Прапор, Герб, Гімн школи.

Стаття 4

       Учнівське самоврядування відповідає структурі:

Загальні учнівські збори школи

 

Розділ 2

Права, свободи, обов’язки

Стаття 1

Кожен, хто навчається в школі має право:

-         діяти на свій розсуд, вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободи інших;

-         за образу своєї честі і гідності подати заяву в актив школи;

-         подати  пропозицію в актив учнівського самоврядування;

-         висувати кандидатуру, а також самовисуватися і бути обраним в будь-який орган школи;

-         брати участь у будь-яких сферах шкільного життя, ініціювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки і т. і.);

-         вибирати профіль навчання, факультативи і додаткові заняття, мистецькі гуртки , студії;

-         достроково здати програму за навчальний рік і перейти в наступний клас;

-         вимагати, щоб урок закінчився відразу після дзвінка на перерву.

Стаття 2

Кожен учень зобов’язаний:

-         пройти курс навчання в школі;

-         подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;

-         виконувати вимоги вчителя щодо підготовки до уроків;

-         дотримуватися норм статуту та законів школи.

Стаття 3

Закон “Про захист честі та гідності учня школи, викладача і працівника школи”      

Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканою і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.

Образою честі і гідності людини є:

-         нанесення побоїв, побиття;

-         загроза, залякування і шантаж;

-         вживання образливих слів, кличок;

-         дискримінація за національними і соціальними ознаками;

-         глузування з фізичних недоліків;

-         поява в стані сп’яніння;

-         добровільне прийняття на себе функції раба (“шістки”);

-         здирство, вимагання;

-         крадіжка;

-         псування особистих речей інших людей;

-         брудні наклепи, плітки;

-         будь-які дії чи слова, що ображають честь, гідність іншої людини.

Стаття 4

Повноваження президента школи

 Президент школи має право:

-         відвідувати збори педагогічного колективу;

-         разом з адміністрацією планувати виховну роботу;

-         організовувати конкурси, змагання, вечори та зустрічі, брати участь у створенні клубів, гуртків, спортивних секцій;

Президент школи  зобовязаний:

-         планувати та проводити збори Правління (чи призначає ведучих);

-         розподіляти завдання між активом;

-         співпрацювати з адміністрацією школи;

-         виконувати вимоги Статуту школи;

-         виступати на захист прав та гідності учнів школи;

-         належно представляти учнівський колектив школи в інших навчальних закладах та громадських організаціях;

-         контролювати роботу президентського інституту та старостату.

Стаття 5

Заступник

Заступник :

-         є  правою рукою президента школи;

-         за відсутності президента виконує його обов’язки;

-         допомагає президенту  в здійснені ним своїх повноважень ;

-         звітує президенту Учнівського парламенту та адміністрації школи.

Стаття 6

Повноваження Президентського інституту

Президентський інститут:

1.     Керує роботою міністерств.

2.     Особисто відповідає за основні напрямки роботи самоврядування, наприклад:

-         контакти з органами місцевого самоврядування;

-         шкільний прес-центр;

-         телефони довіри.

3.     Збирає ідеї учнів своїх класів стосовно роботи самоврядування і представляє їх на зборах активу.

4.     Представляє своїм класом звіти роботи Правління Самоврядування.

 

Розділ 3

Стаття 1

Міністерство освіти

-         організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; 

-         залучає учнів у гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

-         надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;

-         проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників);

Стаття 2

Міністерство Внутрішніх справ:

-         члени міністерства беруть участь в підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

-         систематично перевіряє виконання письмових д/з і ведення щоденників;

-         проводить конкурси на кращий зошит і щоденник.

-         надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні учнями Правил для учнів;

-         організовує чергування класних колективів по школі, на вечорах, призначає та інструктує відповідальних чергових Правління, оцінює якість виконання цієї роботи;

-         виховує в учнів бережливе ставлення до збереження шкільного майна;

-         створює бригади учнів для ремонту меблів та  шкільного інвентаря;

-         призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

-         організовує випуск листків „Блискавка”, „Тривожний сигнал” тощо. Використовує заходи виховного впливу до порушників дисципліни;

-         виходить з пропозиціями на батьківський комітет, правління школи з питань поведінки учнів;

-         здійснює контроль за діяльністю старостату;

-         здійснює контроль за діяльністю шкільної їдальні

Стаття 3

Міністерство культури та дозвілля

МКД:

-         керує проведенням культурно – масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення щодо підготовці цих заходів;

-         організовує оформлення школи та класних кімнат;

-         несе відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини і програму дозвілля;

-         встановлює зв’язки з кінотеатрами, клубами, Будинками культури, Будинками дітей та молоді, музеями;

-         домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кінолекторії для учнів;

-         вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва, проводить запис в гуртки. Організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.

Стаття 4

Міністерство фізкультури та спорту

    Робота цього міністерства полягає у проведенні спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів. Голова міністерства повинен мати організаційні здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів. Члени міністерства повинні проявляти активність у різних спортивно-туристичних акціях, здійснювати нагляд за фізичною формою учнів та станом здоров’я. Пропагувати здоровий спосіб життя.

Стаття 5

Міністерство інформації

Прес – центр учнівського представництва. Організовує та здійснює художнє оформлення шкільного інтер’єру, готує і проводить інформації з різних питань. Висвітлює цікаві шкільні традиції.

   Інформаційна комісія. Інформує учнів, батьків, вчителі про всі події, які відбуваються в школі, різними засобами інформації (газета, радіо, рекламні оголошення).

Стаття 6

Міністерство екології та краєзнавства

Формує та розвиває дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Організує та проводить роботу з благоустрою пришкільної території, є ініціатором трудових десантів, екологічних місячників.

Стаття 7

 Старостат

Керівники старостату:

-         піклуються про молодших школярів, ГПД;

-         залучають дітей, підлітків до господарського-трудової діяльності та до участі в спортивних секціях, змістовного дозвілля;

-         готують творчі виставки учнів;

-         в кожному класі організовують культурно-масову роботу, залучають учнів до участі в загальношкільних заходах;

-         організовують у школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

-         організовують культпоходи та екскурсії з урахуванням заявок класних колективів, ведуть облік відповідної роботи;

-         надають посильну допомогу класним керівникам.

Стаття 8

Вищий орган самоврядування – збори 

 Вищим органом самоврядування є загальношкільні збори, які скликаються не рідше двох разів на рік і вирішують поточні важливі справи шкільного життя.

 

Розділ 4

Вибори

Стаття 1

Положення про вибори президента школи

Вибори президента школи:

 Кандидати висуваються як групою учнів, так і шляхом самовисування;

Кандидатура має бути підтверджена не менш як 10-ма підписами представників не менш 4-х класів школи;

Президент  обирається таємним голосуванням у визначений день на перервах, до і після уроків у присутності директора школи;

Президент обирається простою більшістю голосів учнів класів школи шляхом таємного голосування.

Президент обирається терміном не більше ніж на два роки.

Право бути обраним має кожен учень 9-11 класів школи.

Президент приступає до своїх обов’язків  наступного дня після відкритого оголошення результатів виборів.

Стаття 2

Президент учнівського самоврядування.

Права та обов’язки.

Президент є гарантом прав учнів, визначених законами.

         Президент призначає організаторів секторів, а також безпосередньо коригує і спрямовує роботу секторів і старост класів.

         Президент видає укази про створення об’єднань, гуртків, проведення заходів, акцій, які не суперечать законам чи статуту, і мають за мету благо школи.

         Президент співпрацює з дирекцією згідно статуту.

         Президент може бути присутнім на засіданні педагогічної ради, виступати на захист учнів школи.

         Президент поводить себе толерантно, суворо дотримується норм культури спілкування.

Стаття 3

Положення про Правління Учнівського Самоврядування 

Актив учнівського самоврядування – орган влади школярів, що підпорядковується загальним зборам.

         Обраним до правління може бути кожен учень, що визначає статут і дотримується законів школи.

         Кожен клас обирає двох представників до активу школи (8-11 класи), один представник від 5-7 класів.

         Актив вирішує питання про порушення законів школи і, в залежності від кількості і ступеня порушень, накладає стягнення (вибачення, публічне вибачення, відшкодування збитків, повторне чергування, попередження про клопотання, про виключення тощо).

         Актив може подати клопотання до адміністрації школи про виключення учня або апеляцію про його виключення.

         Актив може подати клопотання про захист учня в конфліктній ситуації з викладачем чи працівником школи.

         Актив організовує і сприяє організації різноманітних шкільних заходів, направлених на покращення умов життя школи.

         Актив контролює роботу старост класів; має право бути присутнім на засіданні педагогічної Ради школи.

         Староста класу – це учень, що слідкує за дотриманням учнями, викладачами та працівниками школи законів в межах класу, сприяє організації життя класного колективу.                                                                                             Старосту обирає класний колектив або призначає класний керівник.                         Староста звітується перед президентом самоврядування, класним керівником, адміністрацією школи.                                                                                                     Актив коригує статут учнівського самоврядування для нинішніх та майбутніх поколінь учнів.

         Статут є дійсним, поки відповідає сучасній структурі школи.

         Статут затверджується правлінням учнівського самоврядування та директором школи.

         Прийнято правлінням учнівського самоврядування.


План роботи

учнівського самоврядування

Яцьківського НВК на

2016 – 2017 н.р. 

№ з/п

Назва заходу

Відповідальні

Дата проведення

1

Формування Шкільного парламенту учнівського самоврядування, членів міністерств.

Усі міністерства

 

2

Оголосити конкурс на визначення «Кращого актора року», «Кращого спортсмена року», «Кращого старосту року», «Кращого активного читача року», «Кращого класу школи», «Кращої класної кімнати школи», «Кращого класного куточка». За результатами конкурсів переможців нагородити грамотами наприкінці року.

Міністерство освіти

 

3

Проведення лекції «Єдині вимоги до учнів»

Міністерство внутрішніх справ

 

4

Проведення лекції «Запобігання захворювань ГРВІ та ГРИПУ»

Міністерство здорового способу життя та спорту

 

5

Проведення  тижня знань «Знання – це скарб, труд – ключ до нього». Ознайомлення  учнів зі статутом  школи, статутом шкільного учнівського самоврядування, правилами для учнів. Вивчення тексту гімну України. Організація навчання членів учнівського самоврядування.

Голова УП самоврядування,

Усі міністерства

 

6

Проведення засідання членів учнівського самоврядування школи щодо питань затвердження плану роботи на 2016 – 2017 н.р.

Голова УП самоврядування,

усі міністерства

 

7

Участь у проведенні Дня натураліста (прибирання  пришкільної території)

Голова УП самоврядування,

усі міністерства

 

8

Проведення місячника безпеки життєдіяльності «Увага! Діти на дорозі!!

Усі міністерства

 

9

Взяти участь у проведенні свята до Дня працівника освіти. Вітання вчителів – пенсіонерів.

Усі міністерства

 

10

Участь у проведенні акції «Милосердя» до Міжнародного дня людей похилого віку.

Голова УП, усі міністерства

 

11

Участь у проведенні  шоу – програми «Осінній бал» для учнів 8-11 кл.

Міністерство культури та дозвілля

 

12

Участь у проведенні конкурсу серед учнів школи  на кращу годівничку під гаслом «Допоможемо птахам».

Усі міністерства

 

13

Участь у проведенні  спортивних змагань до святкування Дня Українського козацтва серед учнів 5-9 кл.

Міністерство здорового способу життя та спорту

 

14

Провести ярмарку «Допоможемо воїнам АТО»

Усі міністерства

 

15

Участь у заходах приурочених Дню української мови та писемності

Усі міністерства

 

16

Учать у заходах присвячених Дню Гідності та Свободи

Усі міністерства

 

17

Участь у заходах присвячених Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій

Усі міністерства

 

18

Акція «АнтиСНІД»

Міністерство здоров’я та спорту

 

19

Участь у проведенні  свята Святого Миколая Чудотворця «У Миколая багато роботи» для учнів 1-5 кл.

Міністерство культури та дозвілля

 

20

Участь у проведенні  шкільних новорічних свят

Міністерство культури та дозвілля

 

21

Участь у проведенні свята до Дня Святого  Валентина «Кохання врятує світ». Робота поштової скриньки для закоханих.

Міністерство культури та дозвілля

 

22

Участь у проведенні «Ярмарку професій» для учнів 9 кл.

Міністерство освіти

 

23

Участь  у проведенні свята до Міжнародного жіночого дня «Жінка – богиня». Випуск вітальних стінгазет.

Міністерство культури та дозвілля

 

24

Участь у проведенні просвітницької акції «Всесвітній день боротьби із туберкульозом». Випуск стінгазети «Обережно – туберкульоз».

Міністерство спорту та здорового способу життя

 

25

Участь у проведенні акції «Посади дерево», «Дахи для птахів» з нагоди відзначення Дня Землі.

Усі міністерства

 

26

Організація роботи трудових десантів «Школа – наш дім, ми господарі в нім».

Міністерство спорту та здорового способу життя

 

27

 

 

Участь у проведенні  Дня здоров’я  «Здорова дитина – здорова родина – здорова  нація».

Усі міністерства

 

28

Участь у проведенні свята до Дня Перемоги «Звеличте відвагу, з якою вони нам служили, вони цю повагу тернистим життям заслужили».

Голова УП, усі міністерства

 

29

День Вишиванки

Усі міністерства

 

30

Проведення анкетування серед учнів 7-11 кл. з метою покращення роботи учнівського самоврядування у школі наступного навчального року.

Голова УП

 

31

Підбиття підсумків конкурсу на визначення «Кращого актора року», «Кращого спортсмена року», «Кращого старосту року», «Кращого активного читача року», «Кращого класу школи», «Кращої класної кімнати школи», «Кращого класного куточка». За результатами конкурсів переможців нагородити грамотами наприкінці року.….

Голова УП, усі міністерства

 

32

Організація та проведення операції: «Зовнішній вигляд учнів»

Міністерство внутрішніх справ

щомісяця

33

Організація та проведення операцій: «Урок», «Щоденник», «Домашнє завдання».

Міністерство внутрішніх справ

щомісяця

34

Організація та проведення операції: «Мийдодір».

Міністерство спорту та здорового способу життя

щомісяця

35

Проведення рейдів – перевірок відвідування учнями уроків, санітарно-гігієнічного стану класних кімнат, контролю за якістю чергування чергових класів.

Міністерство спорту та здорового способу життя

Протягом року

36

Проведення щопонеділка протягом навчального року загальношкільної лінійки за результатами роботи комісій учкому за тиждень.

Усі міністерства

Протягом року

37

Випуск стіннівок «Порушники», «Вітаємо».

Міністерство інформації

Протягом року

38

Співпрацювати  з учителями щодо покращення дисципліни учнів на перервах, дотримання чистоти і порядку в класних кімнатах, участі в шкільних і позашкільних заходах.

Голова УП, усі міністерства

Протягом року

39

Координувати роботу  всіх комісій.

Голова УП

Протягом року.

 

 


Тематика засідань ради учнівського самоврядування на 2019/2020 н.р.

Вересень

 Перше засідання

1.   Визначення структури ради на навчальний рік. Розподіл обов'язків серед членів ради.

2. Затвердження плану проведення засідань ради на І семестр.

3.  Визначення завдань щодо роботи комітетів на навчальний рік. Затвердження планів роботи комітетів на новий рік.

4. Визначення структури шкільного самоврядування. 

5. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на вересень.

Вересень

Друге засідання

1. Відзначення Дня працівника освіти. Співпраця з колек¬тивами класів у проведенні дня самоврядування на честь цього свята.

2. Результати рейдів-перевірок, огляду-конкурсу куточків та озеле¬нення класних кімнат.

3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на жовтень.

 

Жовтень 

Перше засідання

1. Визначення основних напрямів роботи, яка протягом навчально¬го року має здійснюватися на повному самоврядуванні.

2. Підсумки Дня самоврядування.

3. Підсумки рейдів-перевірок. 

Жовтень  

Друге засідання

1. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на листопад.

Листопад 

Перше засідання

1. Підсумки роботи учнівського колективу за 2 місяці (успішність, поведінка, участь у роботі класу, школи ).

2. Робота ради самоврядування по залученню учнів до участі у Місячнику правових знань. Роль комітету захисту прав дитини у цій роботі.

Листопад

Друге засідання

1. Вивчення комітетом освіти режиму дня учнів та їхньої участі у позакласній роботі.

2.  Дисципліна учнів під час перебування в школі та в по¬зашкільний час. Робота комітету дисципліни з виховання свідомої дис¬ципліни.

3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на грудень.

Грудень 

 Перше засідання

1. Робота комітету освіти з учнями з низьким рівнем навчальних досягнень та з учнями, які нерегулярно виконують письмові домашні завдання.

2. Контролювання  комітетом дисципліни і порядку зовнішнього вигляду учнів у школі. Організація рейдів-перевірок.

Грудень

 Друге засідання

1. Результати роботи ради самоврядування за І семестр. Підсумки роботи ради загалом та окремо по комітетах.

2.  Організація проведення Новорічного свята 

3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на січень.

Січень

Перше засідання

1.Затвердження плану засідань ради на II семестр.

2.Співпраця комітетів у проведенні предметних тижнів. Спільна робота з учителями-предметниками.

3.  Обговорення пропозицій до плану проведення святкових заходів у II се-местрі.

 

Січень

 Друге засідання

1.   Роль ради співуправління у проведенні загальношкільних лінійок за новими, нетрадиційними формами, їхня результативність.

2.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на лютий.

Лютий 

 Перше засідання

1. Інформація комітету освіти  щодо занять в гуртках.

2. Результати рейдів-перевірок. 

Лютий

 Друге засідання

1.Підготовка до Тиждень  рідної мови : «Мова українського народу  мелодійна» 2.Підготока до Міжнародного жіночого дня 

3.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на березень.

Березень

 Перше засідання

1. Робота прес-центру щодо ознайомлення учнів з передовим досвідом органів класного самоврядування, участю у районних заходах.

2.  Інформація ради про підготовку до Шевченківських днів

Березень

 Друге засідання

1.  Робота спорткомітету щодо організації змістов¬ного і цікавого дозвілля під час навчання та канікул.

2. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на квітень.

Квітень

Перше засідання

1.Робота господарського комітету з колективами класів (благоустрій території шкільного подвір'я, пам'ятників, над якими шефствують учні).

2.Результати рейдів-перевірок (згідно з планом)

Квітень 

Друге засідання

1. Підготовка до проведення Дня Пам’яті та Примирення.

2. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря¬дування на травень.

Травень

 Перше засідання

1. Результативність співпраці ради з колективами класів та педколективом школи у виконанні завдань, передбачених річним планом роботи школи.

2.Підсум¬ки роботи самоврядування за навчальний рік та плани на майбутнє.

Травень 

Друге засідання

1.Основні підсумки роботи ради за навчальний рік. Визначення завдань на наступний навчальний рік.

2.Обговорення спільно (з колективами класів) пропозицій до пла¬ну роботи на наступний навчальний рік. Організація літнього відпочинку.